Гарантія від магазину 12 місяців.
Гарантійний ремонт неможливий у разі:
1. недотримання правил експлуатації;
2. пошкоджень, що спричинені: надмірними навантаженнями, необережним поводженням або технічним оглядом;
3. пошкоджень, спричинених природним зношуванням комплектів ножів (деталей виробу);
4. самостійного ремонту;
5. дій третіх осіб;
6. відсутності видаткової накладної (чека) та зазначеного гарантійного талону.
Повернення, обмін та ремонт техніки здійснюється згідно із Законом України «Про захист прав споживачів», згідно з яким покупець може звернутися до Магазину придбаного товару у 2 випадках:
1. Товар має значний недолік (Стаття 8.)
Протягом гарантійного терміну в товарі виявлено істотний недолік, який унеможливлює або неприпустиме використання товару за призначенням, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з наведених нижче характеристик:
- сервісний центр взагалі не може усунути дефект;
- сервісний центр не може усунути дефект протягом 14 днів;
- після ремонту товар стає суттєво іншим, перестає виконувати будь-які функції.
2. Товар не задовольняє покупця за формою, габаритами, кольором чи іншими причинами не може бути використаний за призначенням. (Стаття 9.)
- на момент обміну аналогічного товару у продажу немає;
- товар не був у використанні, тобто є новим і з дня придбання минуло не більше 14 днів;
- збережено товарний вид товару, його споживчі якості, збережено всі аксесуари, компоненти та документацію, що входять до комплектації товару.
Працездатність, цілісність та комплектація товару перевіряється замовником при отриманні. Після від'їзду кур'єра претензії до зовнішнього вигляду виробу не приймаються